Фокстрот і Microsoft Україна домовилися розглянути потенційне співробітництво у сфері цифрової трансформації рітейлу

Фокстрот і Microsoft Україна домовилися розглянути потенційне співробітництво у сфері цифрової трансформації рітейлу
Більше цікавих новин читайте на сайті - SVODKA.COM.UA

Фокстрот і Microsoft Україна домовилися розглянути потенційне співробітництво у сфері цифрової трансформації рітейлу Група компаній «Фокстрот» (розвиває ритейл електроніки і побутової техніки під брендом «Фокстрот») разом з Microsoft Україна розпочали переговори про потенційне співробітництво у  галузі модернізації інформаційних систем. Основними напрямками потенційного партнерства стане допомога у цифровій трансформації, впровадженні ритейл-інновацій та сучасних технологій на базі платформ Microsoft. З цією метою сторони підписали Меморандум про взаєморозуміння (МОВ). Сьогодні перед роздрібними продавцями стоїть завдання не відставати від тенденцій цифрової економіки, коли клієнти мають можливість купляти де і коли завгодно.

Відповідність цим змінам стала не тільки необхідністю, але й можливістю переосмислення власної бізнес-моделі, необхідної для забезпечення стійкого прибутку через інтеграцію нових технологій. «Успіх у сфері рітейлу залежить від того, як компанії використовують технології та інформацію у своєму бізнесі, аби не тільки краще знати своїх клієнтів, але й краще обслуговувати їх коштом розширення можливостей своїх співробітників, створення інтелектуального ланцюжка постачання та переосмислення досвіду роздрібу»,  –  говорить Ян Петер Де Йонг, директор «Microsoft Україна». Інтелектуальні інструменти Microsoft успішно впроваджуються у роботу безліччю торгових мереж по всьому світу. Додатки з підтримкою штучного інтелекту дозволяють створювати унікальні, персоналізовані пропозиції.

Розуміння потреб і очікувань клієнтів лежить в основі успішної стратегії роздрібної торгівлі. Такий підхід допомагає компаніям налагодити тісні зв’язки з кожним клієнтом. Співзасновники ГК «Фокстрот» Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев вважають важливою діджіталізацію роздрібної торгівлі, оскільки успіх рітейлерів залежить від використання інноваційних технологій: цифрові рішення забезпечують розуміння інтересів клієнтів та створюють інтелектуальний ланцюжок постачання. Раніше у ГКФ почали співпрацю з акселератором у напрямку логістики, що істотно поліпшило складські процеси, та запустили проєкт з інноваційних способів доставляння товарів клієнтам.

«Крім того, Майкрософт допоміг ГКФ ефективно пройти локдаун, надавши у безкоштовне користування 6000 ліцензій Microsoft Office 365. Це дало можливість ефективно організувати віддалену роботу та використовувати сучасні засоби комунікацій і офісної роботи»,  –   говорить голова ради засновників Групи компаній Фокстрот Геннадій Виходцев. — Подальша співпраця з Майкрософт дасть новий досвід ринку роздрібної торгівлі електронікою і побутовою технікою України в цілому, допоможе вивести на новий рівень досвід взаємодії з клієнтами і якість їх обслуговування».  «Сьогодні цифрові рішення є запорукою успіху розвитку омніканального формату рітейлера,»  –  коментує голова наглядової ради «Фокстрот» Валерій Маковецький.

«Використання хмарних технологій дозволить ГКФ першими в Україні пілотувати передові інновації Майкрософт, що впроваджуються в усьому світі. За допомогою продуктів від нашого цифрового партнера ми зможемо ефективніше здійснювати аналіз великих обсягів інформації, зібраних за допомогою інтернету речей у роздрібних магазинах, й поліпшити досвід взаємодії з клієнтами і партнерами». Передбачається, що надалі сторони визначать найбільш ефективні сфери й формати співпраці. Юридична довідка: Сторони цим прямо погоджуються, що для здійснення Потенційного співробітництва, як передбачено Сторонами у цьому МОВ, Сторони повинні будуть на наступному етапі укласти окрему угоду (угоди).

Справжній МОВ не є угодою, яка може бути приведена у виконання у примусовому порядку, а мається на увазі Сторонами як вираз поточних намірів Сторін. Жодна зі сторін не має наміру створювати будь-які юридичні права або зобов’язання для будь-якої сторони, у тому числі вимагати надалі укладення будь-якої зобов’язувальної угоди. Тільки письмова ліцензійна угода, підписана Microsoft Ireland Operations Limited, може створити ліцензійну угоду між Microsoft і її клієнтом, що має обов’язкову юридичну силу. Про Групу компаній «Фокстрот»  Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває бренди «Фокстрот.

Техніка для дому », а також « DEPO’t Center » та «Fantasy Town » (управління нерухомістю в ГК «ФОКСТРОТ »). Бренд Фокстрот є омніканальним (офлайн і онлайн торгівля): станом на 2020 рік налічує 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м.

у 90 обласних і районних центрах України і інтернет-магазин FOXTROT.UA, трафік відвідування якого досягає 9 млн користувачів на місяць. Рітейлер визнано одним з найбільш «оцифрованих» брендів України у 2020 році (5 позиція у ТОПі-15 у рейтингу журналу «Кореспондент»). Наприкінці 2020 року рітейлер першим у сфері рітейлу електронікою почав впровадження програмної каси і електронного чеку у всіх роздрібних магазинах та в інтернет-магазині foxtrot.ua. Також бренд активував опцію для оплати товарів і послуг за допомогою свого чат-бота у Viber з застосуванням віртуального гаманця (Apple Pay / Google Pay).

Джерело

Більше цікавих новин читайте на сайті - SVODKA.COM.UA

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *